Annouk van der Looij

( Weert

Annouk van der Looij

Ik teken en schets met veel plezier, en vooral het maken van snelle karikaturen op viltjes past perfect bij mij. Het contact met mensen én het kunnen meegeven van een persoonlijk aandenken vind ik erg leuk.
Ik ontdekte mijn passie voor karikatuurtekenen tijdens mijn afstudeerstage voor de mbo-opleiding Illustratie aan het SintLucas in Eindhoven. Ik merkte al snel hoeveel plezier ik hierin had en ben mij vanaf dat moment steeds verder gaan verdiepen in het vak. Momenteel studeer ik Kunsteducatie aan de Kunstacademie Maastricht, waar ik mijn creativiteit en ervaring binnen de kunstwereld verder ontwikkel.

Karikaturen

Ik teken met stift op viltjes of op papier van alle formaten.

Op viltjes kan ik in zwart wit ongeveer 15 personen per uur tekenen.
Op papier ligt dit tempo iets lager, afhankelijk van het formaat.